تولید محتوای دیجیتال پرونده های حقوقی

مستندات و مدارک پرونده های حقوقی از با ارزش ترين دارائيهاى اطلاعاتى امور حقوقی به شمار می آیند كه بايد در مورد آنها به حفاظت، نگهدارى، سرعت دسترسى، طبقه بندى و اعمال سطوح امنيتى دسترسى توجه ويژه اى شود. مديريت صحيح و تسهيل گردش مستندات در سازمان، نگهدارى نسخ فيزيكى و حفاظت آنها از جمله مسائل مهم حوزه حقوقی مى باشد. با این وجود نگاه به پرونده های پیچیده و در مقایس بزرگتر امری دشوار است. در راستای اجرای طرح تحول نظام اداری و ارتقای کیفیت خدمات، جهت ايجاد بانك اطلاعات دعاوي حقوقي و آراء صادره در سامانه جامع امور حقوقی اجرای عملیات تولید محتوا و بایگانی دیجیتال پروندهای فیزیکی امور حقوقی، این شرکت با بهره گیری از تجربه تیم متخصص خود و شیوه نامه گرد آوری شده، اجرای عملیات تولید محتوای پرونده های حقوقی سازمانها را برعهده خواهد گرفت.
 
 
 

مراحل اجرایی عملیات:

  • تشخیص، طبقه بندی و تفکیک مستندات هر بخش از پرونده ها.
  • آرشیو دیجیتال از طریق اسکن مدارک به تفکیک مراحل اجرایی هر پرونده.
  • تشکیل پرونده در سامانه جامع امور حقوقی مطابق با پرونده های فیزیکی.
  • بارگذاری مستندات دیجیتال مربوط به هر پرونده طبق مراحل قضایی طی شده.
  • کنترل اطلاعات ثبت شده در سامانه و مطابقت با مستندات هر بخش از پرونده.
  • صدور تائیدیه ناظر (نماینده کارفرما) بر اساس کار انجام شده.
 
 
 

توانمندی تیم تولید محتوای دیجیتال:

  • آشنایی کامل با امور حقوقی و رویه های قضایی کشور.
  • داشتن سابقه در تولید محتوای دیجیتال پرونده های حقوقی.
  • تسلط به کار با سامانه جامع امور حقوقی.
  • آشنایی با فرآیندهای حقوقی دستگاه های اجرایی.
  • دارا بودن سوابق کاری با واحد حقوقی دستگاه های اجرایی.
  • کارشناس با حداقل مدرک کارشناسی انفورماتیک و نرم افزار.
  • کارشناس ارشد با حداقل مدرک کارشناسی ارشد حقوق و سوابق اجرایی مرتبط.
 
 
 
 
 
 

 

محصولات مرتبط:

  • سامانه حقوقی - نرم افزار حقوقی - سیستم حقوقی
  • سامانه امور حقوقی - نرم افزار امور حقوقی - سیستم امور حقوقی
  • سامانه دعاوی حقوقی - نرم افزار دعاوی حقوقی - سیستم دعاوی حقوقی
  • سامانه املاک و مستغلات - نرم افزار املاک مستغلات - سیستم املاک و مستغلات
  • سامانه اطلاعات مکانی املاک - نرم افزار اطلاعات مکانی املاک - سیستم اطلاعات مکانی املاک