تولید محتوای دیجیتال پرونده های حقوقی
تولید محتوای دیجیتال پرونده های حقوقی
مستندات و مدارک پرونده های حقوقی از با ارزش ترين دارائيهاى اطلاعاتى امور حقوقی به شمار می آیند كه بايد در مورد آنها به حفاظت، نگهدارى، سرعت دسترسى، طبقه بندى و اعمال سطوح امنيتى دسترسى توجه ويژه اى شود. مديريت صحيح و تسهيل گردش مستندات در سازمان، نگهدارى نسخ فيزيكى و حفاظت آنها از جمله مسائل مهم حوزه حقوقی مى باشد. با این وجود نگاه به پرونده های پیچیده و در مقایس بزرگتر امری دشوار است. در راستای اجرای طرح تحول نظام اداری و ارتقای کیفیت خدمات، جهت ايجاد بانك اطلاعات دعاوي حقوقي و آراء صادره در سامانه جامع امور حقوقی اجرای عملیات تولید محتوا و بایگانی دیجیتال پروندهای فیزیکی امور حقوقی، این شرکت با بهره گیری از تجربه تیم متخصص خود و شیوه نامه گرد آوری شده، اجرای عملیات تولید محتوای پرونده های حقوقی سازمانها را برعهده خواهد گرفت.
مراحل اجرایی عملیات:
- تشخیص، طبقه بندی و تفکیک مستندات هر بخش از پرونده ها.
- آرشیو دیجیتال از طریق اسکن مدارک به تفکیک مراحل اجرایی هر پرونده.
- تشکیل پرونده در سامانه جامع امور حقوقی مطابق با پرونده های فیزیکی.
- بارگذاری مستندات دیجیتال مربوط به هر پرونده طبق مراحل قضایی طی شده.
- کنترل اطلاعات ثبت شده در سامانه و مطابقت با مستندات هر بخش از پرونده.
- صدور تائیدیه ناظر (نماینده کارفرما) بر اساس کار انجام شده.
توانمندی تیم تولید محتوای دیجیتال:
- آشنایی کامل با امور حقوقی و رویه های قضایی کشور.
- داشتن سابقه در تولید محتوای دیجیتال پرونده های حقوقی.
- تسلط به کار با سامانه جامع امور حقوقی.
- آشنایی با فرآیندهای حقوقی دستگاه های اجرایی.
- دارا بودن سوابق کاری با واحد حقوقی دستگاه های اجرایی.
- کارشناس با حداقل مدرک کارشناسی انفورماتیک و نرم افزار.
- کارشناس ارشد با حداقل مدرک کارشناسی ارشد حقوق و سوابق اجرایی مرتبط.